logo logo
Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

Misja Naszej: "Są dwie rzeczy, które chcielibyśmy dać naszym uczniom: Korzenie i skrzydła..."

Licznik odwiedziń
602354
Dziś146
Wczoraj660
Ten tydzień1496
Ten miesiąc17000
Wszystkie602354
styczeń 2020
npwścps
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Odwiedza nas 30 gości oraz 0 użytkowników.

uniafundusz

Erasmus1      rolaperasmus

 

7 listopada odbyły się zawody I stopnia  XXXII Olimpiady Wiedzy Ekonomicznej. Hasło przewodnie bieżącej edycji brzmi „Gospodarka światowa – wolny handel czy protekcjonizm”. XXXII Olimpiada objęta została honorowym patronatem Prezesa Narodowego Banku Polskiego prof. dr hab. Adama Glapińskiego. Zawody szkolne I stopnia miały charakter pisemny i składały się z trzech elementów: jednego pytania o charakterze ogólnym nawiązującego do hasła przewodniego Olimpiady, zadania z podstaw ekonomii, 30 pytań testowych.

W XXXII Olimpiadzie Wiedzy Ekonomicznej wzięli udział uczniowie klas: II P, IIIP, III GR, IVGR.

Celami Olimpiady Wiedzy Ekonomicznej są:

1. Pobudzanie i rozwijanie zainteresowań młodzieży problematyką społeczno-ekonomiczną oraz kierunkami rozwoju Polski na tle gospodarki światowej,

2. Propagowanie kultury ekonomicznej i zasad racjonalnego gospodarowania,

3. Upowszechnianie nowoczesnej wiedzy ekonomicznej,

4. Wyłanianie i wspieranie rozwoju najbardziej utalentowanej młodzieży oraz zachęcanie jej do podejmowania studiów wyższych.

W oczekiwaniu na wyniki dziękujemy uczniom za udział i zaangażowanie w I stopień zawodów i życzymy dalszych sukcesów w kolejnych etapach.